דנמרק – מהגיגים לתחילת ביצוע.

  • מחבר:

בהשפעה של כמה וי-לוגרים (ביוטיוב) מקננת בי מחשבה לצאת לחו"ל למסע צילום. אני,המצלמה והנוף בארץ האחרת.

שתי ארצות עלו במחשבות שלי:סקוטלנד ודנמרק. סקוטלנד,שיש לה המון מה להציע,ירדה מהפרק די מהר,למה? כי קר שם. מזג האוויר ידוע באי יציבות ובהרבה הפתעות כולל כאלה שללא מנוסה כמוני יגרמו למנוסה מהשטח למלון החמים והנוח,וגם:אנגליה יקרה בכל מה שקשור לחיי היום יום,מתחבורה ציבורית,מלנאות ומזון ועד למחירי בטיסות,כן:גם בחורף.

דנמרק.דנמרק ממש לא נמצאת על מפת תרמילאי הצילום.לא ממש ידועה לי הסיבה לכך אבל משיטוטי באתרים המציעים אתרים נוף ומורשת דנית הרעיון הזה התחיל לקסום לי יותר ויותר.מזג האוויר,בחורף הדני,קצת יותר יציב מסקוטלנד וטיבה של הארץ המישורית הזו קוסם לי,או אם תרצו מושך אותי כאתגר לתרמילאות צילום.

אז אני מתחיל במסע.

בשלב הראשון אברר מה הם התאריכים,בין עכשיו לתחילת אפריל,שנוח וכדאי לפקוד את המדינה הזו.

בשלב הבא אתחיל לאתר את רשימת המקומות שארצה לבקר בהם ואת הסדר בין האתרים השונים,כך שאוכל לשלב בין צילום לבין תנועה במדינה הזו שבמונחים של ישראל – היא מדינה גדולה ורחבת ידיים.

בהמשך אני מתכוון לתכנן את הציוד שאקח איתי. זה לא פשוט כי הכל צריך להיכנס בתרמיל אחד,לא גדול מידי,לא כבד מידי,נוח וכזה שיהיה בו הכל במינימליזם הנדרש ממסע שכזה,שאיננו מבוסס על שהייה בבתי מלון או באיזה שהוא עקב בקרקע.גם ההיבט של הטסת התרמיל,שמן הסתם יכיל ציוד צילום יקר למדי,הוא משהו שצריך להילקח בחשבון ומראש ולהיות מתוכנן מראש.

אז זהו:מרעיון שסתם ככה מנקר בראש המסע לדנמרק החל:התחלתי לברר אודות המתי בלוח השנה אני מתכוון לצאת וכדי להגיע לשם – התחלתי לברר אודות טיסות לדנמרק,משהו כמו בעוד כחודשיים.

ובנתיים אשאיר לעצמי עוד זמן לתיכנון המסע,בעיקר בפן של לוח הזמנים והקצאת התקציב ו…נראה לאן,זה יוביל.

זהו להפעם.

מנחם